Український ветеранський фонд (державна установа, що діє при Міністерстві у справах ветеранів) реалізовує проєкт із мікрофінансування ветеранського бізнесу.
Ветерани та члени їхніх сімей, які стали внутрішньо переміщеними особами (ВПО), можуть отримати фінансову підтримку ( одноразове грошове відшкодування витрат, які були здійснені після 24 лютого 2022 року ) на ведення власної справи у розмірі до 20 000 гривень.
– Це важливий сигнал для ветеранів, що вони та їхні родини потрібні державі, що вони у фокусі уваги і для них робляться важливі кроки, це додаткова підтримка тих родин, які беруть на себе ведення справ, доки ветерани стали на захист країни, – зазначила виконавча директорка Фонду Наталія Калмикова .
За умовами проєкту заявником може бути :
– сам ветеран/ветеранка, який/яка сьогодні НЕ воює, оскільки відповідно до законодавства України військову службу не можна поєднувати з підприємницькою діяльністю, і є ВПО;
– члени сім’ї ветеранів, загиблих військовослужбовців, Героїв Небесної Сотні (чоловік/дружина, діти¸ батьки), які є ФОП або самозайнятою особою, і є ВПО.
Отож, якщо ви ветеран чи член родини ветерана, член родини загиблого захисника, маєте ФОП, були змушені через війну переїхати в межах України, продовжуєте або започаткували вести свій бізнес і на його потреби після 24 лютого закупили якийсь товар ( до прикладу: компʼютери, тканини, запчастини та інші) можете брати участь у даному проєкті.
Щоб отримати одноразову фінансову підтримку, потрібно:
Зібрати пакет документів – паспорт, довідку ВПО, виписку чи витяг з ЄДР про статус ФОП чи самозайнятої особи, підтвердження статусу ветерана війни або статусу члена сім’ї ветерана війни, чеки на купівлю після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів.
Надіслати свою заявку зі сканкопіями документів через аплікаційну форму на сайті https://veteranfund.com.ua/ в розділі мікрофінансування бізнесу.
Отримати відповідь від після перевірки пакету документів. Після схвалення отримати кошти. У разі правильного заповнення заявки, завантаження повного пакету документів разом із чеками на покупки заявники зможуть отримати відшкодування протягом 10 днів. Заявки приймаються до завершення воєнного стану.
Важливо!
Якщо подається дружина/чоловік — треба додати документ, що підтверджує статус ветерана та копію свідоцтва про одруження.
Якщо подається дитина/батьки — треба додати документ, що підтверджує статус ветерана та копію документа, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни.
Якщо подається «цивільний» чоловік або «цивільна» дружина — треба додати документ, що підтверджує статус ветерана та копію відповідного рішення суду, яким встановлено факт проживання однією сім’єю.
Якщо у ході заповнення аплікаційної форми виникатимуть запитання, надсилайте їх на офіційну пошту Фонду: veteranfundua@gmail.com,
За нижченаведеними покликаннями – добірка відповідей на актуальні запитання, що уже виникали:
https://www.facebook.com/veteranfundua/posts/138994912058845
https://www.facebook.com/100078450112889/posts/140743118550691/
Також повідомляємо, що Українським ветеранським фондом створено лендінг (адаптивну цільову сторінку), де зібрана вся корисна інформація для ветеранів – Поруч з ветераном: https://veteranfund.com.ua/
Тут можна буде знайти всю необхідну інформацію для ветеранів і ветеранок, їхніх родин, для родин загиблих захисників та для добровольців ТрО. Залежно від ролі, яку оберете на лендінгу, з’являтиметься найбільш релевантна інформація. Також актуальна інформація висвітлюється на сторінках Міністерства у справах ветеранів України https://www.facebook.com/mva.gov.ua, Українського ветеранського фонду https://www.facebook.com/veteranfundua та Відділу Мінветеранів у Тернопільській області https://www.facebook.com/profile.php?id=100069189910055 в соціальній мережі «Фейсбук».
Ірина Скасків, головний спеціаліст Відділу Мінветеранів у Тернопільській області/