Клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що банк заблокував картку без попередження.
Як передає “Хвиля”, про це повідомила прес-служба банку.
При цьому клієнтка банку наголосила, що на карті були гроші. За її словами, у банку кажуть, що вислали їх на місце реєстрації.
“Розірвали договір. На карті є гроші. Навіть не повідомили, хоча з якимись дурними питаннями на кшталт, відкрити скарбничку, то писали, а як повідомити, що заблокували карту, то ніхто нічого. Кажуть, що вислали на місце реєстрації, за яким нині 90 відсотків людей не проживають. Дуже розчарована”, – розповіла вона.
Крім того, українка зазначила, що причину блокування картки так і не кажуть. Причому, як вона стверджує, після написання заяви пройшов тиждень, проте кошти, як і раніше, не повернули.
“Добитися, щоб сказали причину, неможливо. У відділенні сидячий некомпетентний співробітник, до якого зверталися, щоб повернути кошти, написали заяву, пройшов тиждень, коштів немає, звернулися знову вона сказала, що при 1-му візиті вона не ідентифікувала особу, хоча всі дані були надані. Чергового відділення, яке працювало хоча б суботу до обіду, немає”, – додала жінка.
У відповідь на це у ПриватБанку повідомили, що у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності. Відповідно до закону “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення” банк, як суб’єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку та у процесі їх проведення.
“Додатково вам направлено офіційну відповідь з цього питання”, – наголосили у банку.