Найпопулярніша нагорода у світі маркетингових комунікацій оголосила перелік цьогорічних переможців. Своє місце серед них знайшов і «Лев Матчу» — проєкт від бренду “Львівське” компанії Carlsberg Ukraine, забравши срібло в категорії «Брендований контент та послуга» та бронзу в категорії Topical Marketing (Current Events).
У чому особливість нагороди «Лев Матчу»
«Лева Матчу» обирають самі вболівальники під час гри. Голосування проходить на сайті нагороди з 1-ї й до 90-ї хвилини. Улюбленець публіки отримує нагороду в режимі офлайн одразу після матчу.
Започаткування нагороди мало на меті не стільки посилення промотування бренду, скільки об’єднання вболівальників і гравців, адже тема єднання — невід’ємна частина складової бренду. І проєкт дійсно не залишив нікого байдужим — «Лев Матчу» отримав понад 1,5 млн взаємодій і завірусився в соцмережах. Також реалізація цього проєкту дозволила бренду стати найбільш впізнаваним брендом серед спонсорів збірної для споживачів.
Про Effie Awards
Effie Awards— нагорода в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері — ефективність. Вона була заснована в Нью-Йорку, США в 1968 році, а з 2005 року в Україні її вручає Всеукраїнська рекламна коаліція. Результати української програми потрапляють до Effie Index — міжнародного рейтингу ефективності рекламодавців, агентств та брендів.