Такий розвиток подій — наслідок недолугого керівництва обласних держадміністрацій, каже координатор Національної програми “Велике будівництво” Юрій Голик.
«Рейтинг Обласних Адміністрацій (ОДА) по використанню Дорожнього Фонду — один з найбільш наочних прикладів, що показують ступінь осудності кожної ОДА. Нагадаю, що 35% Дорожнього Фонду йдуть з державного бюджету в ОДА на ремонт і обслуговування доріг категорії О і С і доріг в межах населених пунктів області. Тобто це не ті гроші, над залученням яких працюють ОДА, це гроші, які ОДА «падають з неба», — каже Юрій Голик.
Так, загалом у 2020-му році облдержадміністрації отримають 22,172 млрд грн. Це більше, ніж було у Укравтодору в минулому році. Станом на 31.08 в ОДА вже надійшло 14,203 млрд грн.
«З них — втрачено 9,372 млрд грн або 66% від надходження. Це більше, ніж було місяць тому, але менше, ніж повинно бути. Залишок невикористаних коштів на рахунках ОДА 4,830 млрд грн. Це майже стільки ж, скільки весь ДФРР на цей рік», — аналізує державний менеджер.
Як бачимо з рейтингу (публікуємо його нижче), лідерами по використанню Дорожнього Фонду є наступні ОДА:
Дніпропетровська ОДА — 96,76%.
Харківська ОДА — 93,2%.
Вінницька ОДА— 85,5%.
м. Київ —79,8%.
Черкаська ОДА — 78,8%.
Хмельницька ОДА — 78,4%.
Рівненська ОДА —73,9%.
Щодо антирейтингу, то до ОДА, де найгірше використали Дорожній Фонд потрапили:
Чернівецька ОДА —25%.
Волинська ОДА — 29,8%.
Тернопільська ОДА — 30,5%.
Миколаївська ОДА — 41,8%.
«Нагадаю, що запорука якісної роботи з Дорожнім Фондом в наступному році – це проведення всіх процедур заздалегідь, в цьому році, тобто вже зараз, а точніше ще вчора», — підмітив координатор Національної програми “Велике будівництво” Юрій Голик.