Український бренд чоловічого одягу “Andreas Moskin”, мережа магазинів METRO Україна, “Нова пошта”, “Київстар”, мережа магазинів “Єва”, торгова марка “Флінт”, “Розетка”, “Фокстрот” та JYSK Ukraine, Фокстрот, “Хенкель”, LOVARE, VOVK, OKKO, Ajax Systems, Harvest clothing, Franke, Арахісова паста ТОМ, Tefal, Pepsi Ukraine та театр пива “Правда”, відмовилися від співпраці з блогерами, які були присутні на дні народження Олександра Заліска 27 листопада. Представники компаній заявили, що поведінка лідерів думок у День пам’яті жертв Голодоморів була неприйнятною.
Такі відомі Instagram-особистості, як Саша Бо, Наталі Литвин, Таня Самбурська та інші, можуть залишитися без рекламних контрактів назавжди. Про це засновники бренда одягу розповіли виданню “Львівські новини“.
Через те, що блогери-мільйонники влаштували еротичну вечірку в скорботний день, їх почали масово критикувати в мережі. Реакція рекламодавців, які співпрацювали з гостями на святі, не забарилася.
“Річ у тому, що ми транслюємо. Якщо ми – лідери думок, то ми повинні показувати певні цінності та притримуватись їх. Головне: що ми святкуємо, в якому стилі святкуємо і де ми святкуємо в цей день! І, власне, через це бренд “Andreas Moskin” з усіма діячами цієї вечірки припиняє співпрацю”, – розповіли засновники бренда.