Заступницею генерального директора «Укрінформу» стала Ганна Василенко, яка до того працювала начальницею Управління інформаційної політики та комунікацій з громадськістю Тернопільської ОДА.
За інформацією джерел «Детектора медіа», Василенко працює в «Укрінформі» з початку травня. Підтвердженням призначення Ганни може слугувати електронна декларація про доходи за минулий рік, яку вона подала 29 квітня 2024 року як кандидатка на посаду особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Місцем роботи або можливим місцем роботи декларантки вказане Українське національне інформаційне агентство «Укрінформ», а посадою — заступник генерального директора. Там же як джерело її основного доходу в 2023 році згадується і попереднє місце роботи Василенко — Управління інформаційної політики та комунікацій з громадськістю Тернопільської ОДА.
У 2020 році Василенко балотувалася до Тернопільської обласної ради від партії «Слуга народу», але не була обрана.
За даними «ДМ», призначена заступниця гендиректора «Укрінформу» відповідатиме за мережу регіональних і закордонних кореспондентських пунктів. Гендиректор «Укрінформу» Олексій Мацука в коментарі «Детектору медіа» підтвердив цю інформацію: «Ганна очолила напрям редакцій регіонального потоку та допомагатиме мені з внутрішнім менеджментом. Її досвід роботи в медіа — понад 11 років. Ганна очолювала інформаційні та суспільно-політичні редакції в структурах Суспільного мовлення, має управлінський досвід, зокрема, чотири роки працювала в Тернопільській ОВА на посаді начальниці управління інформаційної політики та комунікацій з громадськістю. Окрім того, працювала проектним менеджером грантових програм в областях та має досвід співпраці з іноземними виданнями».
За словами Мацуки, оскільки агентство має велику мережу регіональних кореспондентів, завданням нової заступниці гендиректора, серед іншого, буде збільшення в українському медіапросторі новин з областей. Також в «Укрінформі» розраховують, що її професійний досвід сприятиме «підсиленню регіональних новин виробництвом відеоконтенту, покращенню внутрішніх та зовнішніх комунікацій, колаборації з іншими інформаційними агентствами та медіа-компаніями».