Що цим хотіла сказати дизайнерка, незрозуміло, але ця світлина викликала хвилю обурення у суспільстві.
Зокрема, Аліна Михайлова — українська волонтерка, офіцерка ЗСУ, активістка досить різко висловилася щодо даної фото, відзначивши, що реклама взуття бренду “COOSH” абсолютна діч.
“Якщо ви не розумієте, чому реклама бренду “COOSH” абсолютна діч, то почитайте історію України. Там ви дізнаєтесь, що поколіннями в українців забирали хліб, знищували його, відбирали останню зернину, та морили голодом окупанти та диктатори. Згадайте Азовсталь – та радість бійців тоді від простого підсмаженого на вогні хлібчика. Моральні Потвори. Та два світи в одній країні”, – написала Михайлова.
Але звідки Френдій і Заставний мають знати, що таке голод, якщо мають цілу мережу ресторанів і наживаються на тернополянах, чиї предки не мали і куска хліба.
Тому Френдій написала, що це всього лише мало бути естетичне фото – “Взуття на хлібі”.