Тернополянка вважає, що необхідно впорядкувати рекламу та розробити єдину концепцію її вигляду. У приклад жінка приводить Львів, де встановлення подібних конструкцій чітко регламентували.
«В липні 2011 року виконавчим комітетом Львівської міської ради було прийнято рішення «Про затвердження порядку встановлення вивісок у місті Львів». У документі вказано основні вимоги до розміщення рекламних вивісок, пропозиції щодо їх зовнішнього вигляду, прописані матеріали, з яких заохочується виготовлення. Величезна увага приділяється шрифту, стилістиці, кольору і формі, які повинні гармонійно поєднуватися з елементами фасаду, на якому вони розміщуються. Тернополяни, давайте зробимо наше місто привабливішим в аспекті зовнішньої реклами. Приберемо візуальний шум і додамо естетики», – йдеться у зверненні.
Петицію зареєстрували два дні тому. Станом на 29 липня її підписали 14 осіб з 300 необхідних. До кінця голосування ще залишилось 28 днів.