КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Тернопільської міської ради, директором якої є Медвідь Микола Миколайович оголосило закупівлю «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з поширення інформації про медичні послуги КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» орінтовною вартістю у 450 000,00 грн
Ось так великі стратеги зі стін Тернопільської міської ради використовують кошти під час війни. А тим часомволонтери та просто небайдужі люди також збирають на ліки, закуповують дороговартісне медичне обладнання та іншими способами активно допомагають. А високопосадовцям в голові тільки маркетинг і реклама.
Цікаве статтю з цього приводу опублікувала газета Місто.
Варто звернути увагу на “Кваліфікаційні критерії” закупівлі. Замовник вимагає, щоб учасники тендеру відповідали певним, досить специфічним, вимогам. Останній пункт є досить детальним, щоправда, незрозуміло, як саме наявність такого обладнання сприятиме поширенню інформації про медичні послуги. Натомість, можна припустити, що не більше одного підприємства у Тернополі зможе відповісти цьому критерію і взяти участь у тендері.
Зазначимо, схожа прямокутна відеостіна із чотирьох моніторів розташована у студії телеканалу “Файне місто”, засновником якого є депутат Тернопільської міської ради Юрій Фартушняк, а директоркою теж депутатка ТМР – Марія Пачковська.
Мільйон гривень на висвітлення благоустрою – новий тендер від управління ЖКГ у Тернополі