У відомій групі БАТЬКИ SOS з’явився допис Наталії Андросенко-Бенч За словами жінки, клас, де навчається її син, вже другий рік поспіль маємо проблему із вчителем малювання. Вчитель приходить на урок і просто сидить в телефоні, або максимум це скаже на якій сторінці відкрити підручник і що змальовувати, на будь які запитання учнів – постійні образи дітей у відповідь, залякування написанням доповідних на дітей, – пише жінка.
Як що малювати, якісь техніки малювання – за цей час я від дитини про таке не чула. Окрім того, на кожен урок треба готувати різний набір то фарб, то олівців, то фломастерів, то інших товарів, назви яких дитина та й батьки інколи вперше чують, звичайні листки А4 – то за словами вчителя папір лише для копіювання, малювати на ньому не можна, то А3 десь треба шукати … І це не художня школа, а звичайна, 6 клас! Про оцінки з цього предмету ще краща ситуація – 4,6, 5, щоб заслужити 9 то певно справді талант художника треба мати. Але оцінки то таке, діти просто мають суцільний стрес з таким вчителем… Здавалося, урок малювання мав би бути навпаки якимось позитивним, принести гарні емоції учням, тим більше в цей складний і важким зараз для нас усіх час… Порадьте, що можна вдіяти в такій ситуації? Буду вдячна за підказки, – просить жінка.
Також мама учня особисто з вчителем не говорила, але з її слів класний керівник піднімала питання про цього вчителя на педраді, але нічого не можуть вдіяти. У коментарях жінці радять з усіма батьками учнів класу писати колективну скаргу на вчителя.Зокрема, пані Галина пише:
Зверніться письмово. Одержете відповідь письмову. І там, напевно, не буде того, що керівництво не може впоратись. Бо тоді – це їх провина. Але для початку – зберіть докази. А краще , перед тим, як показати докази керівництву – покажіть вчителю. Гадаю , якщо вона розумна , більше того не повториться, а ні – то з доказами – директору заяву .